Zachowanie porządku w biurze jest niezwykle istotne. Nie można pozwolić sobie na zgubienie żadnego dokumentu. W jaki sposób uchronić się przed nieładem? Najważniejszy jest wybór odpowiednich szaf biurowych. To ten mebel pozytywnie wpłynie na uporządkowanie przestrzeni.

Jaką szafę wybrać?

Meble tego typu powinny być wykonane z trwałych materiałów. Dzięki temu posłużą w danym przedsiębiorstwie przez wiele lat. Do bardzo ważnych dokumentów, które nie mogą się znaleźć w niepowołanych rękach najlepiej jest wybrać szafy aktowe zamykane na zamek. To pozwoli uchronić dokumenty przed ewentualną kradzieżą. Poza tym, ważne jest wybranie na tyle głębokiej szafy, w której zmieszczą się segregatory. Ułatwią one uporządkowanie, na przykład faktur według dat. Zamykana szafa to także pewność, że dokumenty nie ulegną szybkiemu zakurzeniu.

Jeśli jednak w Twoim przedsiębiorstwie nie jest to wygodne rozwiązanie, ponieważ pracownicy potrzebują szybkiego dostępu do dokumentów kilkanaście razy w ciągu dnia, lepiej zdecyduj się na regał biurowy. Niestety to rozwiązanie ma swoje wady. Otwarte szafki powodują wrażenie bałaganu, nawet wtedy, gdy dokumenty są schowane w segregatorach. Poza tym ulegają zabrudzeniom i łatwiej mogą się dostać w niepowołane ręce. Warto więc zastanowić się nad szafami z drzwiami przesuwanymi. Może się to okazać najlepszym kompromisem w takiej sytuacji. Warto zadbać także o dobre ustawienie szafy biurowej. Należy znaleźć takie miejsce, w którym mebel ten nie będzie przeszkadzał pracownikom w poruszaniu się.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *